Glory Glory Halleluja

Glory

Glory har åkt hem och jag saknar henne. Även om hon hann göra hur mycket som helst här så skulle jag velat visa mer och hängt mer med henne. Men så är det alltid. Hon snackade mycket om att hon gillade Kina och kineserna så mycket men efter att ha hittat denna bild i Mymlans kamera undrar jag om inte det bara var snack. Jag har  inte hört något av henne sen jag satte henne i en taxi här utanför och no news brukar vara good news. Men det är möjligt att passkontrollanterna kände igen henne från någon efterlyst lapp och hon skakar galler nu efter detta dråp alternativt mord (jag var inte med så jag vet inte hur det gick för gubben) alternativt dråpförsök alternativt mordförsök eller möjligen anstiftan till mord. Jag får nog be om svåger Anders expertis igen.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Det står alldeles för lite om mig i din blogg. När jag börjar blogga kommer jag inte skriva om dig heller!

2008-05-21 @ 18:55:10
Postat av: Glory

Hallå kära Beijingbor,
Ååh vad jag saknar er! Tack Cia å Mymmel för en oförglömlig resa!
Jag kom hem utan problem och nu tar jag tag i vardagen igen med lite motstånd, dock.
Det är ju mycket roligare att slåss mot medeltida kineser än att betala räkningar och hämta å lämna på dagis å skola...
men den som lever får te som jag alltid brukar säga...
"Sai djen"

2008-05-22 @ 10:32:53
Postat av: Anders

OK, Gloria på svensk mark. Då kan jag verkställa den internationella arresteringsordern från Kina. Gloria, är du hemma den närmaste timmen?

2008-05-22 @ 12:36:08
Postat av: Cia

Nackapolisen är alltid att lita på. Såna där Chilenska hillbillys måste man stoppa direkt annars vet man inte vad de gör.

2008-05-23 @ 03:36:57
Postat av: Glory

Åh, herre gud! att det skulle få såna oerhörda konsekvenser att "kniva" en medeltida kines trodde jag aldrig. Arresteringsorder? Nä, dra mig på en liten kotte... Jag går under jorden...
xie xie

2008-05-23 @ 09:22:13
Postat av: Cia

Du tänkte att hugga huvudet av en liten medeltida kines är väl inte så farligt. Du tänkte kanske inte på att han också har en familj som älskar och saknar honom. Nehe. Bara för att du har blivit godsägare kan man inte behandla folk hur som helst. Nackapolisen är inte vilken polis som helst och de vet precis var du är HELA DAN.

2008-05-27 @ 07:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0