Hotbild



Det finns en konspiration riktad mot min person. Åh nej, tänker ni, hon har fått förföljelsemani och blivit konspirationsteoretiker. Nästa gång vi ser henne kanske hon går runt i en sån där rymddräkt som elallergiker har och hävdar att telemasterna skickar ut strålning mot mig. Men som ni ser ovan har jag bildbevis. Jag har anledning att tro att Svenska Kyrkan ligger bakom denna konspiration. Ja just det, institutionen som säger sig stå för kärlek och förlåtelse. Ser ni någon kärlek och förlåtelse i blicken hos personen till vänster. Nej just det. Staten är också inblandad. Staten är altid inblandad i konspirationer. Kvinnan i mitten av bilden har arbetat med att gömma personer. Så om jag försvinner så är det nog hon som är hjärnan bakom det. Jag har anledning att tro att det är en internationell cell. Mannen på mitten av bilden har direkta kopplingar till Spanien och kanske till och med ETA, vad vet jag. Kanske ännu värre, mannen till vänster om honom är amerikan. USA är inblandad. De kanske till och med finanserar det hela. Det kanske värsta av allt är att rättsväsendet inte bara känner till detta utan i allra högsta grad är inblandad själv. Det är själva basen i varje god konspiraionsteori att polisen låter det ske. Ja, här är de aktiva. Kofoten säger mer än 1000 ord. Men det allra, allra värsta är att de här terroristerna inte drar sig för att dra in sina barn i detta. Sätter vapen i händerna på dem och uppmanar dem att slåss. Herregud. Jag har dessutom blivit lurad. Föremålet på bilden är en fantastisk tekanna från Gefleporslin i den unika serien Blå Hyacint. Designad av formgivaren Arthur Percy. En raritet. Jag hittade den på Tradera och min storasyster sa - Du kan skicka hem den till mig. Jag lovar att ta hand om den när du är borta. Jag borde anat oråd redan då men jag var godtrogen. Naiv. Jag litade på henne. Jag inser nu att det var en komplott och något hon planerat länge. Vad ska jag ta mig till?     

Kommentarer
Postat av: Myndihjet

2008-10-31 @ 13:24:20
Postat av: Kent Kofot

Du fick bara en varning: kontakta inte någon utomstående....

2008-10-31 @ 14:34:25
Postat av: Anonym vänstertyp

När man har med såna här hårdhudade typer att göra tror jag nog att det är bäst att göra som dom säger. Det är ju trots allt en Gefleporslinare. Du verkar ju helt omringad från alla håll. Ett alternativ är ju alltid att be till Herren Gud Sebaot, men det vete fåglarna om ens Gud kan råda bot på en såhär laddad situation. Och det är ju trots allt Blå Hyacint det handlar om här. Jag tror det blir bäst om du flyttar hem.

2008-10-31 @ 14:38:37
Postat av: Cia

Jag lovar att inte kontakta någon utanför min blogg som har tusentals läsare varje dag. Dessutom, VEM skulle jag kunna kontakta. You have got it all covered. Men jag vet inte vilket ben jag ska stå på. Åka eller stanna. Tekanna eller te. Liten familj eller stor familj (fast med terrorister).

2008-11-02 @ 07:40:50
Postat av: familjahedin

när kärleksbudskap inte går fram tvingas man ta till det hårda artelleriet. Du skulle kanske ha lyssnat på oss tidigare. Då du hotar med att lämna oss en längre tid en avtalat ser vi inga andra möjliga åtgäder.

2008-11-03 @ 14:30:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0