Bergsbestigare


Kommentarer
Postat av: syrran

Med tanke på vad Henrik har på ryggen verkar han till vardags bestiga andra saker än berg..... Jag tycker att man får välja. Antingen är man en sån som bestiger berg eller .... båda två tycker jag är lite väl lyxigt.

2009-04-15 @ 10:56:23
Postat av: Mymlan

Vill förtydliga att föregående inlägg var Pyttans inte mitt. De flesta som bestiger berg får också bestiga annat och det tycker jag är OK. Huruvida Henrik har bestigit något berg framgår inte heller, men inehållet i ryggsäcken är fint!

2009-04-15 @ 11:51:22
Postat av: Cia

Man kan bara konstatera att man har .... speciella systrar! Och speciellt fina också för den delen!

2009-04-15 @ 12:34:26
Postat av: Pyttan

Jag ber om ursäkt. Det var ofint av mig. Och okul. Och på det hela taget ganska poänglöst och obra. Jag ville bara skriva något. Visste inte riktigt vad. Tankarna vandrade fritt som jakar på vårbete. Jag är egentligen inte bara en speciell utan dessutom taktfull, civilicerad och anständig människa.

2009-04-15 @ 12:51:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0