Näspetarklubben



Maten i Filippinerna var okej men inte fantastisk. Det som var fantastiskt var dock skaldjuren och mangon. De var otroliga. Vi åt mest på hotellet och då blir det ju såndär globaliserad eller kanske amerikaniserad mat. Men två kvällar hade de flyttat restaurangen till stranden och hade buffé med filippinska godsaker så då åt vi där och det var gott och väldigt mysigt att sitta och äta middag med sand mellan tårna medan solen gick ned. Som den ostronälskare jag är är en buffé med obegränsat med ostron alltid bra value för pengarna. Det här gänget verkade dock vara lite extra hungriga och hittade sitt mellanmål på närmare håll.


Kommentarer
Postat av: Benny

Vilken underbar bild! Vi är tre till som gärna vill bli medlemmar. Hur skall vi gå tillväga?

2009-12-28 @ 09:53:02
Postat av: Mymlan

Jag vill också vara med i klubben. Jag har en mycket speciell näsa som har rekord i näshålsdjup, detta har jag tidigare inte hittat någon som visat intresse för. Kanske ändå att näspetarklubben är något för mig? Anordnas några seminarier och tävlingar?

2009-12-30 @ 23:38:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0