Ful-Cia



Henrik brukar klaga på att jag alltid väljer så fula bilder på honom på min blogg. Jag säger att den dagen han producerar ett blogginlägg på min blogg, som han har lovat i ett halvår, ska han få välja sin egen bild. Han har dessutom hotat med att publicera denna bild på mig på sin blogg, om han någonsin skulle komma på idéen att skriva en blogg, för han tycker jag ser så hemsk ut. Jag håller med, jag är inte särskilt snygg på bilden. Men till mitt försvar kan jag säga att jag för sjutton är ready to drop - jag är i nionde månaden -mad hans barn. Sen är den präktiga pagen, den halvlånga kjolen och de fotriktiga skorna kanske inte så rock ´n´roll. Nu har jag publicerat bilden själv så det är ingen idé att starta en egen blogg. Skriv på min istället!  Och här kommer en fin bild på Henrik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0