Födelsedagskalas



Idag är det söndag. Det har varit soligt och varmt och vi har varit på födelsedagskalas. Vår granne Amelie i hus 1 fyllde 2 år och hade samlat sina kompisar från här och där och bjöd på kalas. Det var mycket trevligt. Vi lekte på en stor gräsmatta. Och vi alla åt alldeles för mycket tårta. Och kanelbullar. Och det var fin fiskdamm med paket till alla barn.

När vi kom hem för två timmar sedan skulle Henrik packa och ge sig av till flygplatsen för att ta nattflyget till Sverige. Men så blev det inte. Flyget är inställt och han åker imorgon mitt på dagen istället. Det var tokigt eftersom han hade en jobbgrej imorgon och dessutom var inställd på att ge sig av. Men så där är det ibland. Och nu är det mysigt att han är här en kväll till istället.  

Kommentarer
Postat av: Cathrine

Hej Cia!



Pratade just med Anna och fick din blogg adress igen. Har varit dålig på att läsa den. Lovar att bättra mig! Hörde att ni kommer till Gbg den 11 juni? Stämmer det? Det vore jätte skoj att ses.



Har nu en projketanställning på ett företag fram till 25/6. Så just nu söker jag de jobb som finns inom min bransch. Såg att de söker säljare på ett företag som heter Tickster och rekryteringsföretaget som tar emot ansökningarna heter Flexlife och kontakt person är Johan Sjöberg. Är detta möjligtvis Henriks bror? Det vore kanon i så fall! Tänkte kontakta honom imorgon. Du kan väl maila mig så snart som möjligt så att jag vet.



Hälsa familjen så gott och så hörs vi snart!



massa kramar Cathrine

2009-05-25 @ 22:33:38
Postat av: Cia

Hej Cathrine,



jag har inte din mail men min är [email protected].

Det är inte Henriks bror. Han jobbar med flyg. Men jag hoppas att denna Johan Sjöberg är lika trevlig, då kommer det gå bra! Lycka till och jag hör av mig när jag kommer till Götelaborg.

Kram Cia

2009-05-26 @ 17:13:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0