Princess Leila



- Mamma, får man gifta sig med någon som pratar ett annat språk?
- Nej varför skulle man vilja det? Möjligen någon som talar engelska men det viktigaste är att de är blonda, kristna, välutbildade och har rika föräldrar!
Nej, naturligtvis svarade jag inte så på Nilos uppriktiga fråga, jag svarade.
- Visst får man det. Man får gifta sig med vem man vill bara den andra personen vill gifta sig med en. Är det någon särskild du tänker på?
- Ja, Leila på dagis. Jag skulle vilja gifta mig med henne.
- Vad kul. Varför vill du gifta dig med henne?
- Hon är så fin, mamma. Hon har långt hår och såna där stövlar som du har mamma.

Mitt hjärtegryn är kär! Och dessutom med någon som har något som påminner om mig! Oidipus fast på ett hälsosamt sätt, han vill inte gifta sig MED mig, bara med någon som har något som påminner om mig. Andra kanske inte skulle kalla det hälsosamt att vilja gifta sig med någon som påminner om en förälder (även om många gör det) men jag ser inga som helst problem i just detta fall. Och Leila är en jättemysig tjej. Dessutom med uppenbar känsla för vilka skor man ska ha. Nilo och Leila sitter bredvid varandra när de äter. Den enda ormen i paradiset är Aidan, han sitter på andra sidan om Leila och på förra fieldtripen höll de varandra i handen! Vi var bortresta då så Nilo var inte med men jag har sett bilder. Nej, idag är det jag som talar med dagisfröken och ber dem flytta på Aidan. Inget ska få komma ivägen för min sons första kärlek.

 

Kommentarer
Postat av: Anna

Hello sötnosar

Mysigt att min gudson e kär! Finns det möjlighet att få se en bild på min gudsvärdotter? Hoppas han inte tänker bo kvar i Kina när ni flyttar hem för jag saknar honom.

2010-04-16 @ 10:17:20
Postat av: Anders

Var bor Aidan?

2010-04-16 @ 18:08:05
Postat av: Anonym

Den svenska polisen är som vanligt att lita på. Men gör det snyggt.

Jag ska försöka ta en bild på Leila snart. Hon är verkligen söt som en pralin.

2010-04-19 @ 14:52:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0