Herr och fru Engdahl



Min bästis har gift sig! Jajamensan. I fredags smet Anna och Johan iväg till rådhuset i Sigtuna och sa ja till varandra inför två inhyrda vittnen. Sötnosarna i famnen är varken inhyrda eller vittnen. Bill och Meja hade tydligen fått inbjudan till högtidsstunden, något som vi andra som också känner oss som anhöriga tydligen fick se oss i stjärnorna efter. Det har dock utlovats fest i sommar! Jag håller tummarna för att jag får en inbjudan till den. Och om jag skulle ha lyckan att bli inbjuden hoppas jag den blir när jag kommit tillbaka till Sverige.

Oavsett detta så är det väldigt, väldigt roligt att de slagit till. Johan (som Nilo förövrigt sa när han såg George Clooney - det ser ut som Annas Johan! Fast jag alltid hävdat att han ser mer ut som Billy Bob Thornton) har verkligen gjort ett kap. Roligare, sötare, smartare, snyggare fru kan man inte få! Och jag vet bättre än de flesta. Vi har hängt samman som ler och långhalm i över 30 år. Ni är ett toppenpar och jag tror ni kommer få ett så bra äktenskap. Lycka till och grattis från Shanghai!  

Kommentarer
Postat av: Daniel

Modigt att gifta sig med spyan.

2010-03-24 @ 04:55:42
Postat av: anna

Johan e modig han! Men fasiken Daniel nu blir det nog skilsmässa! Johan visste inte att jag var spyan, jag har lurat i honom att det är Cia som är Spyan och jag ängeln.

2010-03-24 @ 07:24:20
Postat av: Ann-Marie

GRATTIS Anna och Johan önskar Ann-Marie och Arne i Göteborg

2010-03-24 @ 15:23:09
Postat av: Mymlan

Grattis till Er båda. Alla bär vi på större eller mindre spyahistoria. Det har aldrig tidigare slagit mig att de kan ha något att göra med huruvida man är äktenskapsduglig.

2010-03-24 @ 17:57:35
Postat av: Reservsvärmor

GRATTIS JOHAN och Anna och barnen. Vad glad jag biev att ni har slagit till och etablerat er på riktigt. Det visar att man tror på framtiden.

Anna, jag väntar fortfarande på inbjudan till lunch, men det måste bli före 15 april!!! / G

2010-03-24 @ 18:53:48
Postat av: Anna

Tack alla fina!

G jag ska verkligen ta tag i lunchen, jag har hört rykten från Götgatan och mamma att även du ska ut på äventyr. Jag ringer dig och bjuder in dig / kram

2010-03-24 @ 20:40:26
Postat av: Laura

Grattis Anna!



h. Laura

2010-03-27 @ 12:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0