Ny make



Nej okej, jag har ingen ny make. Vi har inte skilt oss och jag gift om mig under helgen. Men Henrik är om inte ny så iallafall väldigt annorlunda. Han har gått ned 13 kilo på 6 veckor och det syns verkligen! Jag är otroligt imponerad över hans insats. Tänk bara att vara på middag på en av våra favoritrestauranger med 30 personer med hur mycket mat och öl som helst. Men Henrik tar sin pulverpåse och äter bara den och tar en kopp grönt te till. Det är karaktär! Nu får han dock äta två mål mat om dagen och tar bara två pulverpåsor så nu är den där verkliga tortyren över. Vissa hävdar att det ett väl drastiskt sätt att gå ned i vikt på. Och nu gäller det ju att hålla i sig. Men jag tycker metoden ändå är bra. Man går ned massor direkt. Man får bara äta dessa sopor, inget förhandlande med sig själv om att bara den där grejen är okej att äta eller ett glas vin kan jag ta. Det är väldigt tydligt och ger väldigt tydligt resultat. Itrim heter det för den som är intresserad.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0