Hongkong



Egentligen passar inte den har bilden alls idag eftersom Henrik och jag har lamnat barnen i Shanghai och rymt en helg till Hongkong. Men det var den enda bilden jag hade i mitt bildarkiv och jag har ingen aning om hur man lagger in nya bilder pa den superstora hightec dator kombinerad TV som jag sitter och bloggar ifran i vart superchica hotelrum i Hongkong.

Farmor och farfar kom pa besok i sondags. De skulle egentligen ha kommit forra fredagen men liksom sa manga andra hindrades de av den ilskna islandska vulkanen. Men i sondags kom de och barnen blev eld och lagor som vanligt och springer varje morgon in raka vagen till dem och ska ligga och mysa. Vi tycker ocksa det ar roligt att ha dem pa besok och som dessutom har vi startat den trevliga traditionen att Henrik och jag drar ivag nagra dagar nar de besoker oss. Sa eftersom jag aldrig varit i Hongkong passade vi pa att aka hit. Vi kom igar kvall och jag ar imponerad. Hongkong ar sa coolt! Idag ska vi ta baten over hamnen, ga upp pa toppen, shoppa och ga pa coola restauranger. Jag har forstatt at det ar ungefar det man ska gora har. Nu har jag inte tid att skriva mer, jag maste ut och upptacka!

Kommentarer
Postat av: Mymlan

Idag är jag trött på att umgås med dig på detta sätt. Det ska bli skönt att kunna buffas!

2010-05-03 @ 12:20:13
Postat av: Mymlan

Varför ser Nilo så dramatisk ut på bilden? och snygg!

2010-05-03 @ 12:32:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0