Sex and the City goes East



Jag har förmånen att ha ett tjejkompisgäng som har hållit ihop väldigt länge. Sen 7:an, och några av oss ännu längre än så. Det är väldigt roligt att ha ett tjejgäng. Även om man inte har lika tät kontakt med alla så hänger vi ändå ihop och har koll på varandra och ses ofta hela gänget och reser ihop. I torsdags kom halva gänget hit - Lotta, Kia och Jenny. Det är så roligt! När det mailades om inköpsfrågor ochg vad de skulle ha med hit och allt möjligt fick jag nästan lite resfeber trots att jag inte skulle åka en meter.

De kom i torsdagskväll och igår ägnade vi halva dagen åt Expo, sen gick vi på massage och på kvällen gjorde vi en lightrunda på stan. Middag på god restaurang - South Beauty - promenad på the Bund och sen drink på Glamour Bar. Idag har vi spenderat förmiddagen på tygmarknaden - puh! Även de som säger att de inte ska köpa någonting brukar bli köptokiga där. Jag tror det beställdes typ 30 plagg sammanlagt. I kväll ska vi på en riktig uterunda - gillfest, drink på uteterass och sen nattklubb. Det ska bli väldigt roligt. Jag är så himla glad att ha dem här!

Kommentarer
Postat av: Anna

ÅHHHHHH vad jag är avis, jag förstår att ni har underbart

pusssssss

2010-05-16 @ 08:10:25
Postat av: Mymlan

Vad är det som händer det Coola gänget i Shanghai? Har ni träffat kungen på besök? Kommer ni att dricka champagne med Usain Bolt som lär vara på plats på söndag? Jag vill ha hans autograf!

2010-05-20 @ 12:56:13
Postat av: pyttan

jag vill också ha usain bolts autograf. och gunst.

2010-05-20 @ 15:23:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0